Upisi prijediplomskih studija za ak. god. 2024/2025. - jesenski rok
Upisi će započeti u srijedu 18. rujna 2024. u 20.00 sati i trajat će do petka 20. rujna 2024. zaključno u 15.00 sati.
Postupak upisa:
Upisi na prijediplomske studije Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu u akademskoj godini 2024/2025. provest će se ISKLJUČIVO ONLINE putem interneta.
Napomena:
Studenti koji ne pristupe upisu u naznačeno vrijeme gube pravo upisa, a Fakultet šumarstva i drvne tehnologije u Zagrebu zadržava pravo naplate oportunitetnih troškova u visini punog iznosa školarine 1114.87 eura.
Kako biste ubrzali postupak predaje zahtjeva za upis potrebno je prethodno pripremiti sljedeću dokumentaciju u digitalnom obliku:
1. fotografija studenta (prikladna fotografija kao za osobni dokument)
2. fotografija prednje strane i stražnje strane osobne iskaznice
3. fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima upisnine (47 eura),
4. fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima školarine (studenti kojima je ovo prvi upis ne plaćaju školarinu)
5. fotografija ili dokument domovnice
Podaci za uplatu troškova upisnog paketa za 1. godinu prijediplomskog studija:
IBAN: HR0923600001101340148
Model: 00
poziv na broj :
- Šumarstvo i Urbano šumarstvo, zaštita prirode i okoliša – 501010
- Drvna tehnologija – 501011
- stručni studij Drvna tehnologija – 50111
Opis plaćanja: Upisi za 2024/2025.
Iznos: 47,00 EUR
Uplatu školarine (ako ju je potrebno platiti) možete izvršiti u FINI, banci, pošti ili internetskim bankarstvom. Moguća je uplata školarine u dvije jednake rate (prva rata u iznosu 557.44 eura plaća se prilikom upisa).
Okvirni opis postupka:
1. Priprema potrebne digitalne dokumentacije:
- domovnica
– fotografija studenta (prikladna fotografija kao za osobni dokument)
– fotografija prednje i stražnje strane osobne iskaznice
– fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima upisa
– fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima školarine (ako ju je potrebno platiti)
2. Zaprimanje SMS poruke namjere upisa (prva poruka namjere upisa dolazi 18.09. od 20h na dalje, potvrdom na link u poruci kreće daljni postupak upisa)
3. Obrada studenta sa strane studentske referade u sustavu , te slanje korisničkog imena i lozinke studentu SMS-om nakon obrade tokom dana
4. S dobivenim korisničkim imenom i lozinkom student odlazi na stranicu https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke i mijenja svoju inicijalnu lozinku u konačnu po svom izboru. ( npr. korisničko ime : xy@sumfak.hr i lozinka po svom izboru)
5. Student pristupa aplikaciji na linku https://student.sumfak.hr
6. Predaja potrebne dokumentacije i potpisivanje ugovora o studiranju
Student odlazi na stranicu https://student.sumfak.hr, te sukladno uputama odrađuje proceduru upisa koja podrazumijeva:
1. Preuzimanje upisne dokumentacije ( za uvid )
2. Potpis upisne dokumentacije putem korisničkog imena i lozinke
3. Učitavanje fotografije za SmartX karticu (iksicu) u sustav https://student.sumfak.hr. ( prikladna fotografija kao za osobni dokument)
4. Učitavanje ostale tražene dokumentacije ( obvezna dokumentacija domovnica, osobna stražnja strana, osobna prednje strane , uplatnica troškova upisa , školarine ako je potrebno )
LINK s detaljnijim uputama za studenta
Za sve dodatne informacije možete se obratiti Studentskoj referadi:
Ukoliko student ima bilo kakvih pitanja i/ili nejasnoća molimo da nam se javi putem email-a na studref@sumfak.hr
- Danijela Piršljin Bunjevčević, dipl.iur. - voditeljica Studentske referade
tel.: +385 1 2352 400
e-mail: studref@sumfak.hr
e-mail: dpirsljin@sumfak.hr
- Nermina Nuhić, stručna referentica u Studentskoj referadi
tel.: +385 1 2352 575
e-mail: nnuhic@sumfak.hr
- Mirjana Prša, stručna referentica u Studentskoj referadi
tel.: +385 1 2352 516
e-mail: mprsa@sumfak.hr