Organizacija rada Šumarskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu od 01. 06. 2020. godine na dalje, sukladno aktualnoj epidemiološkoj situaciji u RH – upute studentima
Poštovani kolegice i kolege studenti,
U nastavku ove poruke elektronske pošte možete pronaći osnovne upute o organizaciji rada Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije od 01. 06. 2020. godine na dalje, sukladno aktualnoj epidemiološkoj situaciji u RH, a koje su povezane sa studentskim obavezama i aktivnostima.
Odluka o načinu provedbe svih provjera ishoda učenja tijekom ljetnog redovitog ispitnog roka (lipanj, srpanj) kao i tijekom jesenskog redovitog ispitnog roka (kolovoz, rujan), donesena je na Dekanskom kolegiju održanom 01. lipnja 2020. godine, a osim na uputama i preporukama MZO-a RH, Sveučilišta u Zagrebu i ostalih mjerodavnih institucija u RH, utemeljena je i na rezultatima ankete provedene među studentima Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije od 29. do 31. svibnja 2020. godine.
- Organizacija rada Fakulteta od 01. 06. 2020. godine na dalje:
- omogućava se dolazak na Fakultet studentima svakog radnog dana (ponedjeljak – petak) radi: obavljanja laboratorijskih mjerenja pri izradi završnih, diplomskih i doktorskih radova, 2. konzultacija u svezi izrade završnih, diplomskih i doktorskih radova, 3. konzultacija u svezi svih vrsta provjere ishoda učenja, 4. konzultacija u svezi provedbe studentskih istraživačkih projekata i 5. izvršavanja ostalih nastavnih obaveza uz prethodnu najavu mentoru/predmetnom nastavniku i uz odobrenje predstojnika Zavoda
- omogućava se dolazak na Fakultet studentima svakog radnog dana (ponedjeljak – petak) zbog: 1. obavljanja poslova u fakultetskoj knjižnici (posudba ili vraćanje literature) uz prethodnu najavu i dogovor termina dolaska s voditeljicom Knjižnice i rješavanja studentskih pitanja koja nije moguće riješiti na daljinu uz prethodnu najavu i dogovor termina dolaska s voditeljicom Studentske referade.
- Nastavne aktivnosti na Fakultetu od 01. 06. 2020. godine na dalje:
- svi oblici nastave na svim razinama studija (uključivo predaja vježbi, seminarskih radova i sl.) u lipnju i srpnju mjesecu, kao i sve vrste provjere ishoda učenja (ispiti) tijekom izvanrednih ispitnih rokova, održavat će se na daljinu
- provjere ishoda učenja tijekom ljetnog redovitog ispitnog roka (lipanj, srpanj) održavat će se na daljinu; nastavnici su obavezni za one studente koji to pravovremeno zatraže pisanim putem (porukom elektronske pošte najkasnije 3 dana (72 sata) prije ispitnog roka) organizirati i održati provjeru ishoda učenja kontaktnim načinom na Fakultetu pridržavajući se pri tome svih propisanih i preporučenih epidemioloških mjera
- provjere ishoda učenja tijekom jesenskog redovitog ispitnog roka (kolovoz, rujan), sukladno trenutnoj epidemiološkoj situaciji u RH te sada dostupnim informacijama, održavat će se kontaktnim načinom na Fakultetu uz pridržavanje svih propisanih i preporučenih epidemioloških mjera
- komisijski ispiti tijekom ljetnog i jesenskog redovitog ispitnog roka (lipanj, srpanj, kolovoz, rujan) održavat će se uobičajenim, kontaktnim načinom na Fakultetu uz pridržavanje svih propisanih i preporučenih epidemioloških mjera
- obrane diplomskih radova tijekom ljetnog i jesenskog redovitog ispitnog roka (lipanj, srpanj, kolovoz, rujan) održavat će se uobičajenim, kontaktnim načinom na Fakultetu uz pridržavanje svih propisanih i preporučenih epidemioloških mjera
- pri provedbi postupka učenja i svih vrsta provjera ishoda učenja potrebno se pridržavati Preporuka Sveučilišta u Zagrebu (prethodno dostavljenih kao prilog poruke elektronske pošte), no s obzirom na datum kreiranja navedenog dokumenta, aktualnu epidemiološku situaciju u RH kao i napisanoga u završnom dijelu predmetnog dokumenta, preporuke navedene pod rednim brojevima 5, 6 i 13 i dalje nisu primjenjive
- za sva pitanja i pojašnjenja u svezi održavanja nastave i provjere ishoda učenja na daljinu možete se obratiti predmetnim nastavnicima, voditeljima studija, prodekanima odsjeka i meni osobno, a savjete i tehničku pomoć možete zatražiti od docenta Marka Vucelje našeg administratora za e-učenje sustava Merlin.
- Važne napomene:
- svi zaposlenici i studenti su se za vrijeme rada na Fakultetu i u prostorima Fakulteta (uključivo dolazak na i odlazak s Fakulteta), u cilju zaštite zdravlja i sprječavanja širenja koronavirusa, dužni pridržavati Preporuka Sveučilišta u Zagrebu za preddiplomsku, diplomsku i poslijediplomsku nastavu tijekom pandemije COVID-19 i Preporuka HZJZ za preddiplomsku, diplomsku i poslijediplomsku nastavu na visokim učilištima (sveučilišta, veleučilišta i visoke škole) s obzirom na epidemiju COVID-19
- svi zaposlenici i studenti prije svakog dolaska na Fakultet trebaju izmjeriti tjelesnu temperaturu te se u slučaju povišene tjelesne temperature zaposlenici trebaju javiti telefonom nadređenoj osobi na Fakultetu i izabranom liječniku obiteljske medicine, a studenti prodekanu svojega odsjeka i izabranom liječniku školske medicine
- svi zaposlenici i studenti se pri dolasku na Fakultet i odlasku s Fakulteta trebaju obavezno javiti portirima radi mjerenja tjelesne temperature beskontaktnim toplomjerom i vođenja evidencije boravka svih osoba u prostorima Fakulteta (zadužuje se Portirska služba za mjerenje tjelesne temperature beskontaktnim toplomjerom i vođenje posebne Evidencijske knjige); mjerenje temperature u paviljonu IV organizirano je od 7:00 do 9:00 sati i od 14:00 do 15:00 sati svakog radnog dana; izvan navedenog vremena zaposlenici i studenti su se prije ulaska u paviljon IV, odnosno nakon izlaska iz paviljona IV obavezni javiti portirima u novoj zgradi Fakulteta radi mjerenja tjelesne temperature i vođenja Evidencijske knjige.
S poštovanjem, uz srdačan pozdrav,
Dekan
prof. dr. sc. Tibor Pentek, v.r.