Trgovina drvom i drvnim proizvodima (DT)
Obavezna literatura:
1. Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G. (2006). Osnove marketinga. Mate, 4th ed.,
2. Schiffman, L.G., Kanuk, L.L. (2004): Ponašanje potrošača. Mate.
3. Renko, N. (2010): Marketing malih i srednjih poduzeća. Ljevak
4. Pirc, A., D, Motik, M. Moro, S. Posavec, A. Kopljar, 2010: Analiza pokazatelja stanja na tržištu drvnih proizvoda Republike Hrvatske, Drvna industrija, 61(4): 229-238.
Preporučena literatura:
5. Hansen, E., Ranwar, R., Vlosky, R. (2014): The Global Forest Sector. CRC Press
6. Pirc Barčić, A., Motik, D., Paluš, H., Klarić, K., Liker, K., Oblak, L. (2016): Analysis of furniture selling place in Croatia, Slovenia and Slovakia. Drvna industrija. 67 (3): 257-262.
7. Kaputa, Vladislav; Barčić Pirc, A.; Mat'ova, H, Motik, D.; (2018): Consumer Preferences for Wooden Furniture in Croatia and Slovakia. Bioresources. 13(3): 6280-6299.