YouTube
Instagram
Facebook
×
Šumarski odsjek

Okolišna pedagogija

UD3005
Opterećenje: 15(P) + 0(L) + 0(A) + 0(PK) + 0(S) + 0(TJ) + 0(SJ) + 0(T)
Sadržaj predmeta: Studenti se upoznaju tehnikama pripreme i planiranja edukacije, a posebna je pozornost na odbiru tema za karakteristične ciljne skupine(predškolski uzrast, školska djeca, odrasli i dr.). Nadalje, studenti se upoznaju s zahtjevima koji se stavljaju pred predavače u smislu njihovog ciljanog osposobljavanja za ekološku edukaciju te s pristupom i tehnikama u izvođenju tematskih cjelina. Slijedi svladavanje prezentiranja osnovnih tematskih cjelina važnih za ispravnu percepciju javnosti o šumi i biodinamičkoj prirodi šume. Važan se dio predmeta odnosi na odnose s javnošću. Pri tom se obrađuju osnovne strategije komunikacije s najvažnijim interesnim skupinama za šumarski sektor: planinarima, lovci, udrugama i sl.Slijedi upoznavanje s tehnikama za ispitivanje mišljenja te načini obrade i interpretacija nalaza. U dijelu promidžbe popularizacije šumarstva obrađuju se osmišljavanje i vođenje kampanje.
Literatura:

Obavezna literatura:
1.     Schroeder, W., Lhota, Gugić, S., 2004: Priručnik za nadzornike vodiče. JU PP Lonjsko polje
2.     Črnjar, Malden, 1997:Ekonomija i zaštita okoliša, Školska knjiga-Zagreb;Glosa-Rijeka
3.     Cifrić; I., 2000:Bioetika i ekologija, Matica hrvatska Zaprešić
4.     Cifrić, I., 2003: Okoliš i razvoj-ugroženost okoliša i estetika krajolika

 


Preporučena literatura:
5.     Burnie,D., 1994:Leksikon prirode, Mozaik knjiga , Zagreb
6.     Glavač, V., 2001: Uvod u globalnu ekologiju; Hrvatska sveučilišna naklada, MZOPU RH, Pučko otvoreno učilište Zagreb
7.     Ekološki leksikon.MZOPU, Barbat Zagreb, 2001
8.     Wildermuth, Hannsuuedi(1980):Priroda kao zadaća(DUZPO, Zagreb, 1994
9.     NSAP-pregled stanja biološke i krajobrazne raznolikosti Hrvatske sa strategijom i akcijskim planovima zaštite. DUZO Zagreb, 1999


Nositelji

doc. dr.sc. Anđelina Svirčić Gotovac
više
Aktualno

Poslijediplomski doktorski studij šumarstva i drvne tehnologije